16.4.10

Taslak

“DTC”
“DTC mi?”
“Evet, DTC”
“İyi de ne demek bu şimdi?”
“DTC, yani Diagnostic Trouble Code.”
“Teşhis Güçlük Kodu diyorsun.”
“Tam da bunu diyorum.”
“Ama bu bir kısaltma. Kelime değil Eugene. Bunun Scrubble’da kuralları var.”
“Kuralları koyanlar bana ne yapacağımı söyleyemez.”
“Bu cümlenin kendi içinde pek çok argüman barındırdığını söylesem?”
“911 acil yardım hattı derdim.”
“Her başın sıkıştığında şiddete başvurman çok kaba bir durum.”
“Sen homoseksülesin Edward. Senin için kaba olmayan tek şey ipek halılar.”
“Pekala, Teşhis Güçlük Kodu ne demek?”
“Bilmiyorum. Sadece otomotiv kısaltmaları hoşuma gidiyor.”
“Boş zamanlarında otomotiv kısaltmaları mı ezberliyorsun yani?”
“…”
“Eugene?”
“Düşünüyorum.”
“Oyuna devam edecek misin?”
“Hayır, sana Teşhis Güçlük Kodu’nun ne anlama geldiğini anlatacağım.”
“Sana göre anlamını..”
“Dinle ve madenci sevgiline anlatacak bir hikâyen olsun bebeğim.”
****

Goa. Hippie’lerin yasal cenneti. Amerikalıların kusursuz tekerrür projesinin başkenti. Bunun dışında, Hindistan denince akla gelen sayısız güzelliklerden sadece biri. Renkler, sesler ve kokular bu şehirde birleşir. 5 yıl önce Temmuz ayında Goa şehrinde başıma bir felaket geldi Edward. Çok ciddi bir felaket. Bazen gördüğümüzle yetinmemiz gerekir bebeğim. Gördüklerimiz bizi mest etse de...

Hiç yorum yok: